Hadlakas Neiros Text

Hi does anyone have Hadlakas Neros (and Yehi Ratzon) with nekudos that they would be able to share?

try looking on sefria.org

Thanks, they only have the Bracha not the yehi ratzon.
Do you know of anywhere else I would be able to find it?

I see it on artscroll https://artscroll.files.wordpress.com/2016/04/free-download-from-eishes-chayil-haggadah.pdf not sure how you can download it though

would it help you if I upload a picture, I assume you want the actual text… Maybe chabad online would have it?

i have it from davka you can email me rypruz@gmail,com

הדלקת נרות לשבת

בָּרוּךְ אַתָּה יְיָ אֱלֹהֵֽינוּ מֶֽלֶךְ הָעוֹלָם, אֲשֶׁר קִדְּשָֽׁנוּ בְּמִצְוֹתָיו, וְצִוָּֽנוּ לְהַדְלִיק נֵר שֶׁל שַׁבָּת.

יְהִי רָצוֹן לְפָנֶֽיךָ, יְיָ אֱלֹהַי וֵאלֹהַי אֲבוֹתַי, שֶׁתְּחוֹנֵן אוֹתִי [וְאֶת אִישִׁי, וְאֶת בָּנַי, וְאֶת בְּנוֹתַי, וְאֶת אָבִי, וְאֶת אִמִּי] וְאֶת כָּל קְרוֹבַי, וְתִתֶּן לָֽנוּ וּלְכָל יִשְׂרָאֵל חַיִּים טוֹבִים וַאֲרוּכִים, וְתִזְכְּרֵֽנוּ בְּזִכְרוֹן טוֹבָה וּבְרָכָה, וְתִפְקְדֵֽנוּ בִּפְקֻדַּת יְשׁוּעָה וְרַחֲמִים, וּתְבָרְכֵֽנוּ בְּרָכוֹת גְּדוֹלוֹת, וְתַשְׁלִים בָּתֵּֽינוּ, וְתַשְׁכֵּן שְׁכִינָתְךָ בֵּינֵֽינוּ. וְזַכֵּֽנִי לְגַדֵּל בָּנִים וּבְנֵי בָנִים חֲכָמִים וּנְבוֹנִים, אוֹהֲבֵי יְיָ, יִרְאֵי אֱלֹהִים, אַנְשֵׁי אֱמֶת, זֶֽרַע קֹֽדֶשׁ, בַּייָ דְּבֵקִים, וּמְאִירִים אֶת הָעוֹלָם בַּתּוֹרָה וּבְמַעֲשִׂים טוֹבִים, וּבְכָל מְלֶֽאכֶת עֲבוֹדַת הַבּוֹרֵא. אָנָּא שְׁמַע אֶת תְּחִנָּתִי בָּעֵת הַזֹּאת, בִּזְכוּת שָׂרָה וְרִבְקָה וְרָחֵל וְלֵאָה אִמּוֹתֵֽינוּ, וְהָאֵר נֵרֵֽנוּ שֶׁלֹּא יִכְבֶּה לְעוֹלָם וָעֶד, וְהָאֵר פָּנֶֽיךָ וְנִוָּשֵֽׁעָה. אָמֵן.

1 Like

Thank you!

thanx for it! was searching all over online, and bh found it here!

same here!!
Thanks so much!